Beoordelingen van De Groene Vlinder Tilburg
Recente recensies
Spijkers
Om 18.00 uur besteld, voor bezorging 19.00. Bezorging was mooi op tijd. Jammer dat onze gehele bestelling al eigenlijk koud was bij het uitpakken. Waarschijnlijk lang op de toonbank gestaan voordat het uiteindelijk bezorgd werd. Begrijp dat het niet gloeiend heet kan zijn, maar dit was wel het andere uiterste.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
van Bueren
We vonden allebei de frites veel te hard gebakken helaas. Al vaker heerlijk gegeten van jullie, dus deze viel een beetje tegen. Rest van de bestelling was lekker!
Eten was koud, milkshake te warm. Frietje was denk ik omgevallen in de tas waardoor een gedeelte ernaast lag.
Piet oostdyck
4x Milkshakes had ook melk kunnen zijn, de championsaus was net water en had geen champignons gezien, de berenklauw was koud en zwart, frietjes gewoon taai. Beetje duur daarvoor.
Chantal
We hebben voor ons teamoverleg voor het eerst besteld bij De Groene Vlinder. Dit is net als het afhalen voor mij privé een hele goede beslissing geweest. We hebben heerlijk gegeten, alles was compleet en goed verzorgd. Enorm bedankt.. we komen zeker weer terug !
Bert Koers
Alles was prima in orde
Hofkamp/vos
Snelle bestelling, en lekker gegeten.
Geboers
wij hadden friet met cyros, weinig vlees.
APK Station Tilburg
Bestelling van donderdag was top. Kruikendel is een leuk idee, krokante friet. Heerlijk gegeten. Bestelling van vrijdag was de friet slap helaas verder helemaal tevreden.
Bjorn Willemsen
Zeer vriendelijke bezorger aan de deur, complimenten daarvoor! Helaas vonden we de friet niet lekker. Het leek alsof ze niet lang genoeg gebakken waren en de saus was er helemaal ingedrukt waardoor ze erg slap en sompig waren (2 friet speciaal hadden we). Ook 2 chocolade milkshakes besteld. Dit was gewoon chocomel. Was niks kouds en/of ijsachtig aan te vinden. Toch wel 2 flinke tegenvallers betreft ons
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
C
Goed eten! Met bezorging miste we gedeelte van de bestelling, maar na contact is deze super snel alsnog bezorgd! Top service
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ans
Heerlijke producten
Jan
Op zich was alles netjes en snel bezorgd. Jammer dat het koud was toen ze op de fiets kwamen bezorgen
Milou
Lekker eten, goede communicatie (was iets mis gegaan), vriendelijke bezorger.
APK Station Tilburg
Kruikendellen waren helemaal top lekker en paste bij de carnaval sfeer. Frietjes heerlijk krokant. Zeer tevreden.
Richard
Altijd goeie bij de gruune vlinder!
Damas Weideveld
Top!
Pieter
Debby
Lekker gegeten xxx
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
DD
Lekker gegeten xxx
Monique Tijs
Deze keer meer kruimels dan Friet helaas. En 1 snack zat er niet bij. Kan een keer gebeuren, maar dit al vaker hier meegemaakt. Zonde kostte toch bijna 4 euro !
Peter
Alles Okay, graag tot de volgende keer
Ellis
Eigenlijk altijd goed! Alleen nu al 2x bestelling gehaald die niet was wat ik van jullie gewent ben! Friet te hard gebakken. Garnalenkroket meer kapot als heel. Tips om op te letten.
Hilde
De bezorging is altijd top, helaas was het eten weer van mindere kwaliteit. Bij de salade had ik een dubbele portie parmezaanse kaas gevraagd, en er zat ongeveer 1 eetlepel van op de salade. Ook op de truffelburger zat niet echt veel parmezaanse kaas. Ook zat er geen komkommer bij, waarvan ik dacht dat deze altijd bij rauwkost zat, en de kip was ook vrij weinig. Jammer, want ik bestel al meerdere jaren de keuze salade bij de Vlinder en hij was altijd erg goed, maar voorlopig bestel ik hem maar niet meer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Suke
Jammer dat de milkshake en ice coffee alleen koude melk met een smaak was en een kipkorn ipv viandel. Verder was het goed te eten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
IJ
Koude snacks en friet was lauw en taai. Erg jammer. Normaal zijn we dit zeker niet gewend en bestellen we graag
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Roy
Te duur, 0,10 toeslag per bakje. 3,50 bezorgkosten en extra betalen voor ideal. En voor de 3e keer bestelling niet compleet
-
Friet was niet goed gebakken nog echt zacht en âaardappeligâ. Bezorger was er precies op tijd.
Kevin
Hilde
We zijn vaste klanten bij de Groene Vlinder, en er is altijd lekker eten. De bezorging is ook altijd top! Alleen bij de laatste 2 bestellingen waren er wat dingen minder. Bij deze bestelling ontbrak (de bestelde) parmezaanse kaas in de salade, en bij de vorige bestelling ontbrak truffelsaus op de burger. Maar alle keren daarvoor was het prima!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anita
Op tijd, compleet en warm! Wat het moet zijnâŠ.
Debby
đ« đ« đ« đđđ
Patrick Snellen
Hadden kaas bitterballen besteld, maar hebben gewone bitterballen ontvangen. Jammer maar de kwaliteit was wel goed.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van De Groene Vlinder
Beste Patrick, dit was helaas een fout bij ons in de kassa. De medewerkers hadden daadwerkelijk bitterballen gezien en hier zijn we pas veel later achter gekomen. Onze excuses voor de fout!
hidde bergsma
Besteld maar helaas was de kebab op vervolgens de bestelling geannuleerd maar nog niks terug gehad
Reactie van De Groene Vlinder
Beste Hidde, Nogmaals excuses voor het feit dat de kebab niet voorradig was. de bestelling is teruggeboekt maar daar kan tot 3 wekrdagen tijd tussen zitten. dit is helaas de termijn die de betalingsverwerker hanteerd.
Sandra
Het eten was lekker. De hamburgers waren helemaal doorweekt in de verpakking. Daardoor was ook de tas vochtig. Een andere verpakking was handiger geweest
Louise in t Veld
Friet was koud. De vis van de visburger was te hard gebakken en had graten. En de salade had mayonaise als saus in plaats van een slasaus.
Sjef van der Klein
altijd goed!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Monique
Was koud
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sanne
De kwaliteit van het eten was goed maar ze waren vrij laat en er ontbrak 1 item..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ans van der Schoot
Frites veel te hard gebakken. frites teryaki. De kip was er overheen gevlogen denk ik .4 stukjes kip. Wat een tegenvaller.
Prinssen
Friet met kip teriyaki, heb welgeteld 1,5 champignonschijft en stukjes kip kunnen vinden. Friet was prima, maar de friet teriyaki is het geld niet waard.
Steve
Top
Angelique
Nu twee keer een hamburger besteld en bij beide keren lijkt het alsof de burger een paar stoepranden heeft geraakt Misschien een idee om er een bamboo prikker in te steken zodat alles op zijn plek blijft zitten
Van de Laar
Helaas gaat er regelmatig wat mis met de bestelling Het eten is lekker, maar nu miste we helaas weer een snack Komt regelmatig voor, hopelijk kan dat verbeteren
Eve
Voor ruim âŹ30 besteld. 2 milkshake helemaal gelekt in de zak, minder milkshake en vieze bekers Kroket was aan 1 kant helemaal gebarsten/kapot Kipcorns waren beide gescheurd en nog slapjes Friet vrij slap maar dat is een kwestie van smaak Niet voor herhaling vatbaar
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Davey
Super snel bezorgd en super goed en lekker zoals altijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Corina
Volgende keer de frietjes graag krokant bakken, het was slappe hap
Miriam Rozenbrand
De kwaliteit is goed, maar het is zelden dat mijn bestelling compleet is. Of ik heb geen brood of er zit geen tweede dressing bij die wel betaald is. Dat is niet erg voor een keer, maar ik kan de keren al niet meer tellen. Terwijl ik bij de opmerkingen altijd extra nog vermeld hier op te letten. Slordig en zeer onklantvriendelijk.
Pim
Debby
đđđđœđ« â€ïž
Debby
Toppie,lekker gegeten đđđđœ
Anita
Milou
Mooi op tijd, erg lekker en de kinderen waren heel blij met de 'sinterdel'! De frietjes waren helaas niet zo warm meer.
Debby
Zoals wij altijd gewend zijn
John
Het was super
Seegers
Super dat jullie onze bestelling nog konden aanpassen en het teveel betaalde bedrag bij de bestelling hebben gestopt!
GT
Debby
Top đđđ
Angela van den Eynde
Gisteren online een bestelling geplaatst die ik zelf ben gaan ophalen. Bij toekomst ontbrak de truffelfriet helaas. Daarvoor heb ik met een medewerker gebeld en ik zou ter compensatie een kortingcode krijgen op mijn volgende bestelling. Die zou ik gisteravond per mail krijgen. Ik heb helaas nog geen kortingscode ontvangen. Verder wel tevreden maar toch jammer. Vandaar maar 3 sterren.
Tijs
Helaas was de Belse Saté niet gaat van binnen en heb ik weg moeten gooien. Verder mag de mayonaise wat minder op de friet. Ik had nu mayonaise met friet in plaats van andersom. Milkshakes waren top nu.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M. Osseforth
De snacks waren goed en lekker. Maar de familie box patat was zo hard gebakken dat we driekwart moesten weggooien jammer
Gerrit Toes
Deze keer waren de frites te veel doorgebakken waardoor ze hard waren. Normaal altijd top kwaliteit
Niels
Kipnuggets ipv Kipfingers en friet was niet heel warm.
Wendy
Koude, harde, smaakloze friet. De snacks waren ook koud. Dit zijn we niet gewend.
Conny
Friet was slap en koud. Hamburger doosje geplet. Milkshake was vergeten en na tel. alsnog bezorgd. Ook de salade bij het menu ontbrak. En dit is niet de eerste keer dat het niet goed gaat, daarom bestel ik echt alleen als het niet anders kan.
Paul Beijnes
Prima service 100% tevreden
Margreet
Eerste keer dat we een beetje teleurgesteld waren. De friet was koud en de satesaus die ik had besteld was niet meegeleverd. We zaten met hongerige kinderen aan tafel, dus het maar zo gelaten. Ik verwacht dat het aan het tijdstip heeft gelegen (zaterdag 17.40 uur), want normaliter niets te klagen en alleen maar lof
Chris
Altijd top
Linn
Wat een teleurstelling. Een gecremeerde gehaktbal speciaal met zwarte ui en een bamischijf zo hard als een ijshockeypuck. Dat je het mee durft te geven aan je klanten zeg. En dan ook nog flink aan de prijs. Dit was voor ons de laatste keer.
Monique kerstens
Veel harde friet niet lekker weggegooid
Danielle
Eten was echt prima alleen miste een aantal ingredienten in de salade die ik had samengesteld, waaronder de kip. Dat was dus jammer
Bart Megens
Dacht dat we knoflook kruiden lak besteld hadden op de spareribs, kregen de pikant. Zou na moeten kijken of t klopt. Bij de churros zou Nutella moeten zitten dacht ik, maar zat er niet bij.
Will Spapens
Smans
De milkshake was weer heel erg dun gelukkig wel een nieuwe gehad en de sate was niet zoals altijd
Rinneke Geboers
Van Oosterhout
Enige minpuntje is dat de bestellijst niet helemaal duidelijk is hoe in te vullen. Bijvoorbeeld dubbele bĂšlze mayonaise per ongeluk besteld. Verder alles top!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Claudia van Meer-Eelants
Weer lekker. Op tijd bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Angelique
Compliment voor de bezorger. Die was er snel en was heel vriendelijk en vrolijk. Friet en burger waren prima, maar de bestelde shaslick was te lang gebakken, heel taai/droog, en steenkoud.
Ine van den Heuvel
De frietjes waren dit keer precies goed gebakken, geen harde kleine stukjes.
Robbert Geiger - de Bruijn
Heerlijke friet, mooi op tijd !
Rianne van Dam
Helaas was de bestelling niet compleet. Er ontbrak een snack t.w.v. 3,25âŹ. Het is niet goedkoop, dan is dit niet prettig. Nog niet eerder bij jullie meegemaakt overigens.
Hilde
J Willemsen
Mj
Bianca
Heerlijke verse salades(ingrediëntenzelf gekozen). Man en dochter vonden het ook heerlijk. Echt een aanrader!
Vuurens
Er is top gehandeld. Ik had gebeld dat mijn eten nog niet bezorgd was, omdat ik per abuis n verkeerd huisnr had ingegeven. Bleek bij navraag dat ze op dat huisnr de bestelling hadden aangenomen, niet netjes natuurlijk, maar omdat ik zo vlot belde, kreeg ik keurig netjes, uiteraard wat later, een nieuwe bestelling geleverd. Dat noem ik nog eens service.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Suzed
Bestelling was helemaal prima. Satésaus mag iets meer smaak aan zitten
Jennifer
Ipv een ice coffee een vanille milkshake ontvangen. Dat is jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mike Cornelissen - de Theije
De Groene Vlinder stelt nooit teleur! Super friet. Goede stoofvlees en flinke bakken saus! Goed gebakken snack. Ja dit is hoe je frituur hoort te doen. Personeel in de cafetaria is altijd netjes, correct en vriendelijk. Bezorgers zijn netjes en aardig. 5 sterren maar als ik er 10 kon geven zou ik dat zeker doen!
Ton
Bezorging mooi op tijd...eten heerlijk en warm
Kennes
De kipsalade was heerlijk. Er zat alleen weinig stoof op de friet. De bamischijven waren helemaal uit elkaar gevallen en âgepletâ en de viandel was slap. We merken dat sinds de bestellingen met de fiets gebracht worden de kwaliteit achteruit gaat. En voor het bedrag wat je betaald is dat erg jammer.
Remmie
Een familie box friet besteld voor mij de saté en kip. Erg lekkere friet. Goed verpakt in een doos met gaten voor de ontluchting. De friet bleef daardoor krokant en erg lekker.
Bea de Beer
Je bent verplicht om voor minimaal 25 euro te bestellen exclusief bezorgkosten. Beetje flauw
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van De Groene Vlinder
Wij zijn helaas genoodzaakt om een minimumbedrag voor bezorgingen te handhaven omdat we ook de kosten van de fietsen en bezorgers moeten dekken. Ook doen we dit om te voorkomen dat we door het aannemen van hele kleine bezorgingen de grote bestellingen mislopen omdat er geen tijden meer beschikbaar zouden zijn. We hopen dat u hier begrip voor heeft en ik het zo duidelijk voor u heb kunnen maken.
Jeroen
Milkshakes waren volledig ontdooid bij aankomst hier, misschien idee om deze producten apart te vervoeren in een vries omgeving. Niet handig zo.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jenny Donders
Ik had extra cheddar cheese en bacon bij mijn kipburger besteld. Helaas zat dit er niet op.
Harrie van Noije
De kwaliteit van de frites viel enorm tegen . Deze was enorm hard, je kon er zelfs met een metalen vork niet inprikken. Het leek wel of de frites meerdere keren gebakken was. Dit ben ik niet gewend bij de groene vlinder
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Familie Kassels
gaat goed en makkelijk, het online reserveren. Tijd klopt altijd en porties zijn groot en netjes en duurzaam verpakt.
Anoniem
Tasniem Spaninks
Heerlijk gegeten, alleen was de friet helaas al koud. Dit was wel jammer, voor de rest super.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rick Vermeer
Lekker en warm bij bezorging!
Reactie van De Groene Vlinder
Beste Hilde, wat vervelend om dit te horen. We hadden laatst een probleem met de leverancier waardoor we andere kaas maar in beperkte hoeveelheid aangeleverd hadden gekregen en er dus een beetje zuinig mee moesten doen. Dit is weer verholpen en zal niet meer voorkomen! De rauwkost bevat bij ons geen komkommer en is een ingrediënt wat u altijd los moet bestellen bij de keuzesalade. Hier betaald u nooit iets extra voor!